poniedziałek, 6 listopada 2017

Merry Christmas

Witam :)

Ja cały czas jestem w temacie świątecznym.
Czasami mam ochotę zrobić taką ciepłą kartkę,
w tradycyjnych kolorach świątecznych,
z czerwienią, ale bez świecących akcentów,
ewentualnie z bardzo małą ich ilością.
Zdecydowanie jednak wolę robić takie chłodniejsze kartki,
z białą koronką, z choinkami, gałązkami, pomalowanymi gessem 
i oprószonymi białym brokatem, niczym śniegiem.
Moja dzisiejsza inspiracja jest zrobiona właśnie w takim stylu,
mroźna, taka trochę w klimacie białej zimy.
Takie białe Święta Bożego Narodzenia pamiętam
z moich lat dziecinnych, śnieg do pasa, albo jeszcze większy :)
Ostatnimi laty z białymi Świętami bywało różnie,
oby w tym roku było mroźnie i śnieżyście. 

Na mojej kartce są małe choinki, oprószone grubszym brokatem,
są też gwiazdki, jest biały kwiat, który w całości 
posypałam drobnym białym brokatem, są gałązki, również oprószone,
ale są też błyszczące " plamy ", żeby tylko tego błysku było jak najwięcej :). 


Wykorzystałam:

Pozdrawiam serdecznie

xxx Karasiowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz