niedziela, 23 lipca 2017

Kartka z udzieranym papierem

Witam !!!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę trochę w nietypowym zestawieniu kolorów,
połączyłam niebieski z brązem. 
Jest ona robiona częściowo z udzieranego papieru, takie właśnie kartki
 ja najbardziej jednak lubię robić, bo robi się je szybko,
 a zasada robienia tego typu kartki jest bardzo prosta.
Trzeba tylko przygotować kilka warstw różnej wielkości.
Po jednej, czy po dwóch stronach udrzeć papier po całej długości
i przyklejać warstwy jedna na drugą, tak żeby te z pod spodu zawsze wystawały po bokach.
I nie ma obawy, że za każdym razem wyjdzie nam podobna kartka,
gdyż zawsze używamy innego papieru, innych dodatków, a poza tym zawsze
 papier udziera się jednak w nieco innym kształcie i można go
 za każdym razem zupełnie inaczej naklejać.

Ja przeważnie wybieram trzy rodzaje papieru, tak jak teraz.
Czasami pomysł na kartkę przychodzi mi, gdy chcę użyć konkretnego papieru, 
do którego szukam stosownych dodatków, teraz jednak chciałam użyć pięknych kwiatów, 
tych największych z zestawu kwiatów Kwiaty papierowe 8szt - White,
a także koniecznie kolczyka w z koralikami w kilku odcieniach niebieskieskiego koloru,
do którego dobrałam niebieski papier, a do niego - 
ciemnobrązowy z Zestawu papierów Wedding Morning.


Jako że kwiaty mają złote pręciki i ze złotem są też dwa kolczyki,
nakleiłam na kartkę również złote cekiny,
a także ciemnoniebieskie dodatki pasujące do niebieskiego tła.

Tego typu kartki lubię robić dosyć bogate, żeby papier 
udzierany nie był na pierwszym planie, tylko tworzył coś w rodzaju tła.





Użyłam :




Pozdrawiam serdecznie
xxx Karasiowa




1 komentarz: