środa, 28 marca 2018

Urodzinowe Clean& Simple

Dzień Dobry! 
Wiem, że to szczyt i kumulacja prac o tematyce Wielkanocnej, ale ja nie jestem 
pisankowo-barankowa :P 
Jako dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę po raz kolejny wykorzystując papiery 
Romantic Garden- nic nie poradzę, że je uwielbiam! Są cudowne i tną się same! 
Miała to być kartka w wersji clean & simple tylko nie wiem, czy nie przesadziłam z dodatkami ;)
Sami oceńcie: 




Wykorzystałam: 
  romantic-garden-part1-0910b.jpg
 
  


Na zakończenie chciałabym życzyć Wam wszystkim 
spokojnych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy! 
Buziaki! :* 

1 komentarz:

  1. Jak dla mnie jest idealna!
    Życzę Ci Radosnych Świąt Wielkanocnych, wypełnionych nadzieją budzącej się do życia wiosny.
    Pogody w sercu i radości płynącejze Zmartwychwstania Pańskiego oraz smacznego święconego w gronie najbliższych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń