sobota, 12 kwietnia 2014

Wiosennie

Witajcie Kochani.

Dzis chciałam Wam zaprezentować papiery Floral Pavilion, dostępne w naszym sklepie. Piękne, mięsiste, grube arkusze, cudownie wiosenne wzory, dodatkowa faktura papieru sprawiają, że ten zestaw jest idealny na wiosenne, wielkanocne kartki. Jednak ten zestaw przyda się również na inne romantyczne i delikatne okazje: Dzień Matki, Dzień Kobiet, śluby, chrzciny, narodziny.

Ja wykorzystałam akrusz w piękne delikatne róże na dwóch kartkach wielkanocnych. Wzór ten idealnie komponuje się z pastelami, dlatego połączyłam go z wycinankami z Pastel UHK. W efekcie powstały bardzo wiosenne i świeże karteczki.







____________________

Do wykonania kart uzyłam następujących artykułów ze SKLEPU

           

     

     

         


Pozdrawiam serdecznie,
 Tenshi






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz