poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Rocznicowa w pudełku

Ostatnia dostawa w sklepiku obfitowała w różnego rodzaju i koloru pasty strukturalne.
Jestem wielką fanką urozmaicania teł w kartkach, postanowiłam przybliżyć nieco temat:
Pasta strukturalna antyczna Daily Art - 100ml 
Pasta strukturalna antyczna Daily Art - lekko beżowa, po wyschnięciu biaława. Nadaje się idealnie do twardszych powierzchni.
 
Pasta strukturalna Daily Art - 100ml 
Pasta strukturalna Daily Art - Uniwersalna, wodna pasta strukturalna do tworzenia reliefów na różnych powierzchniach (np. płótno, drewno, papier, tektura, masy modelujące, styropian, metal, kamień). Czas schnięcia 2-24 godziny (w zależności od grubości warstwy). Po wyschnięciu biała, ale każde pasty można zabarwić farbami.

 
Pasta strukturalna granulowana Daily Art - Gruboziarnista, pozostawiająca super wzór, ładnie wysycha, nie kruszy się, pozostaje lekko popielata. Mój hit :-)
 

Satynowa pasta strukturalna Daily Art - Perła, 50ml  
 
Satynowa pasta strukturalna Daily Art - Perła, pozostawia piękny, lekko mieniący się wzór, odpowiednio gęsta, nie rozlewa się na papierze. Mój wybór :-)
 
 
 




Do stworzenia powyższych zestawów kartek i pudełek użyłam:


Zestaw kwadratowych kart i kopert 50 sztuk białe    Pudełko na kartkę  - Białe - 15x15x2,5cm 


Pozdrawiam, KoliberArt
 




1 komentarz: