piątek, 9 grudnia 2016

Zespół Scrap Shop




Kochani z ogromną radością przedstawiam Wam nasz nowy zespół :)


Ewelina - KoliberArt



Jest mi niezmiernie miło, że kolejny rok spędzę w tak doborowym towarzystwie, czytelników bloga i klientów sklepiku SCRAP SHOP, koleżanek z zespołu.
Z papierem jestem związana od zawsze, moje życie kręci się wokół niego.


Kasik - Papierowe Czary Mary



Cześć
 Jestem Kaśka - znana jako Kasik.
 Prowadzę bloga i stronę na facebooku - Papierowe Czary Mary. 
Wena dopadła mnie kilka lat temu i trzyma do dzisiaj. 
Staram się bezustannie udoskonalać mój warsztat i próbuję nowych technik. 
Jednak od jakiegoś czasu mam wypracowany własny styl, który bardzo lubię i to głównie na nim opierają się moje projekty. W skrócie - stawiam na prostotę :)
Moje miejsca w sieci:
www.facebook.com/papieroweczarymary www.papieroweczarymary.pl
Blog jest nieco archiwalny, ale pracuję nad tym ;) 
Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do sklepowego DT i mam nadzieję, że moje prace będą dla Was natchnieniem i inspiracją ;)




Agata - Bligu 






Hej! To ja Agata, możecie znać mnie także jako Bligu.
 Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do zespołu Scrap Shop. Mam nadzieję, że moje inspiracje przypadną Wam do gustu :)
Kilka lat temu papier skradł moje serce skutecznie i na stałe. Kartki robię od paru już lat.
 Najczęściej takie, na których sporo się dzieje – dużo warstw, kolorów i dodatków. Od czasu do czasu idę na mały detoks i powstają wtedy prace czyste i proste – klasyczny CAS. 
Uwielbiam też notesy i albumy. Coraz częściej wykonuję bardziej przestrzenne przedmioty.
 Próbuję różnych form i technik. Lubię je łączyć.
 Moje prace są zazwyczaj kolorowe i radosne. Lubię się śmiać. 
Mam troje dzieci, które są dla mnie niewyczerpywalnym źródłem energii, inspiracji i szczęścia. Prowadzę bloga bligu.blogspot.com

Pozdrawiam, Agata :)

 Dziękujemy  za wszystkie przesłane zgłoszenia, oglądanie Waszych prac było samą przyjemnością :)


Pozdrawiamy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz