wtorek, 1 sierpnia 2017

Kartka świąteczna

Witam :)

Kiedy ostatnio kupiłam fantastyczne kolczyki - bombki
( fantastyczne, ale raczej na kartkę, niż na ozdobę uszu ),
od razu postanowiłam, że zaraz z nimi coś zrobię.
A więc na dziś przygotowałam już świąteczną inspirację,
moją pierwszą taką kartkę w tym roku. Zresztą ja co roku, o tej porze,
zabieram się już za tematy bożonarodzeniowe.

 Kartka oczywiście jest warstwowa, w nietypowym jak na Święta kolorze,
ale co innego można dobrać do różowych bombek, jak nie różowy papier ;).
Pierwsza wersja tej kartki była taka, że i pierwsza warstwa miała być różowa,
 jednak wyglądało to za słodko, a takiego efektu jednak nie chciałam uzyskać.
Dlatego też do craftowej bazy i różowego koloru wybrałam
kartkę ze starej książki, z której zrobiłam pierwszą i ostatnią warstwę,
co też, wydaje mi się, nieco przełamało ten róż.

Ostatnio jestem trochę monotematyczna i bardzo często
używam kwiatów z zestawu Kwiaty papierowe 8szt - White,
moim zdaniem,są one bardzo uniwersalne i ładnie się prezentują na pracach,
 więc i dziś użyłam jednego kwiatu z tego zestawu.





Użyłam : 





Pozdrawiam serdecznie
xxx Karasiowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz