wtorek, 13 lutego 2018

Nasz nowy zespół




Witajcie Kochani,

Do naszego zespołu dołączyły dwie bardzo utalentowane dziewczyny :)
Oto one

Inka

Witam. Na imię mam Ines, jestem mamą dwóch córek i mieszkam w Warszawie. Od 6 lat tworze różne prace w różnych technikach, jednak najwięcej czasu poświęcam pracy z papierem. Robię kartki, albumy ale największą przyjemność sprawia mi wykonywanie exploding boxów na specjalne okazje. Swoje projekty najczęściej przyozdabiam kwiatami wykonanymi własnoręcznie z papieru, papieru czerpanego i foamiranu.

 Cieszę się, że w najbliższym czasie będę Was inspirować na blogu sklepu „Scrap Schop”





Paulina scraPina



Dzień Dobry Wszystkim!  
Mam na imię Paulina w świecie blogowo- scrapowym funkcjonuję pod pseudonimem scraPina :) 
Scrapbooking jest moją miłością od pierwszego wejrzenia, i właśnie świętujemy 5 rocznicę "związku" 
Uwielbiam wszystko co z papieru: tworzę kartki, exploding boxy, albumy i notesy, ale moja szalona głowa ma wiele ciekawych pomysłów! 
Możliwość tworzenia dla Scrap Shop jest dla mnie wyjątkowym wyróżnieniem i zaszczytem! Mam nadzieję, że dzięki tej przygodzie zagłębie się w tematy mediowe :)



Dziękujemy za wszystkie przesłane zgłoszenia.

Pozdrawiamy 

Scrap Shop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz